Gwarancja
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów marketingowych
 
» » RME Fireface UC

Producenci

Kategorie

Kontakt

  • Punkt odbioru, biuro, serwis.

    CH Arkada, parter lok. P50
    (filary Mostu Poniatowskiego)

    Audiokom Sp. z o.o.
    ul. Solec 81B/A-61
    00-382 Warszawa
    NIP: 7010618596
  • E-mail:info@sklepproaudio.pl
  • Telefon604 268 635
  • Godziny działania sklepuPn.- pt. 11.00 - 17.00

O produkcie

RME Fireface UC - widok ogólnyRME Fireface UC - panel przedniRME Fireface UC - panel tylny
RME Fireface UC - widok ogólnyRME Fireface UC - panel przedniRME Fireface UC - panel tylny
Super promocja

RME Fireface UC

RME

Dostępność: Na zamówienie

Koszt wysyłki: od 0,00 zł Dostępne formy wysyłki dla oglądanego produktu:Kurier UPS - 0,00 zł
Odbiór osobisty w sklepie - 0,00 zł

Numer katalogowy: RME FIREFACE UC

Stan produktu: Nowy

Gwarancja: 3 lata

4 190,00 zł

Cena brutto: 3 711,00 zł

Cena netto: 3 017,07 zł

Ilość: szt.
Dodaj do koszyka

Kupując ten produkt otrzymasz od nas 3711 punktów które będziesz mógł wykorzystać na zakupy w naszym sklepie. Dotyczy to tylko Klientów zarejestrowanych w naszym sklepie.

  • Opis produktu
  • Dane techniczne

RME Fireface UC - interfejs audio USB [18 IN/ 18 OUT], następca interfejsu Fireface 400 - zdobywcy licznych nagród oraz szerokiego grona użytkowników

Standard USB już dawno osiągnął przepustowość wystarczającą do bezproblemowej pracy na ośmiu i więcej kanałach audio. Jest to rozwiązanie stabilne i dostępne w każdym komputerze stacjonarnym i przenośnym. Nie musimy już kupować specjalnych [czyt. wydajnych] kontrolerów FireWire, męczyć się z ich instalacją oraz konfiguracją. Standard USB jest nadal rozwijany i możemy mieć pewność, że w niedalekiej przyszłości jego przepustowość wzrośnie nawet 10 krotnie zachowując przy tym pełną kompatybilność z poprzednimi wersjami USB [1.1, 2.0]

Interfejs RME Fireface UC został specjalnie zoptymalizowany pod kątem uzyskania najwyższej wydajności i stabilności zarówno pod systemami dedykowanymi PC jak również MAC. Korzysta on z dwóch wersji firmware'u, z których każda wykorzystuje inną metodę transferu danych. Ma to na celu wyeliminowanie typowych ograniczeń charakterystycznych dla interfejsów USB innych producentów. Rezultatem owej optymalizacji jest możliwość pracy na minimalnych latencjach a są to 42 sample dla PC Windows oraz 14 sampli opóźnienia dla MAC OS.

Fireface UC to jedyne urządzenie w swojej klasie z aktywnym układem tłumienia jittera, możliwością kontroli z panelu przedniego, wysokiej jakości przetwornikami AD/DA oraz możliwością dowolnej konfiguracji wejść i wyjść w systemie dźwiękowym Twojego studia. TotalMix, to oprogramowanie z poziomu którego możemy kontrolować interfejs RME Fireface UC - majstersztyk wśród dzisiejszych aplikacji sterujących interfejsami audio.

 


Wejścia i wyjścia analogowe

FireFace UC oferuje 8 wejść oraz 8 wyjść analogowych najwyższej jakości. Z wyjątkiem kanałów 7/8 wszystkie pozostałe są symetryczne i mają programowo przełączane poziomy w zakresie -10 dBV, +4dBu, Lo Gain.

Na płycie czołowej Fireface UC znajdują się 2 symetryczne wejścia mikrofonowe z poziomem wejściowym sterowanym cyfrowo i indywidualnie załączanym zasilaniem Phantom 48V. Wejścia te są wykonane na złączach typu Combo [XLR/TRS] firmy Neutrik co jest gwarancją pewnego połączenia. Wejścia 3 i 4 to niezwykle elastyczne, symetryczne wejścia uniwersalne. Po pierwsze, funkcjonują one w identyczny sposób jak wejścia 5 - 8 znajdujące się na płycie tylnej i mogą być skonfigurowane do współpracy z sygnałami o standardowych poziomach studyjnych [+4 dBu, LoGain]. Ponadto impedancja wejściowa może być przełączana pomiędzy 10 kOhm dla sygnałów o poziomie liniowym a 470 kOhm dla sygnałów instrumentalnych.

Wejścia 5 - 8 ulokowane na płycie tylnej pracują z poziomami -10 dBV, +4 dBu i LoGain, które można wybrać w oknie ustawień. Identycznie sytuacja wygląda w przypadku symetrycznych wyjść analogowych 1 - 6 znajdujących się na płycie tylnej. Wyjście słuchawkowe, przypisane do kanałów 7/8 oferuje wysoki poziom głośności podczas współpracy ze słuchawkami niskoimpedancyjnymi.

Wejścia i wyjścia cyfrowe

Optyczne wejścia i wyjścia ADAT pozwalają na podłączenie dodatkowych procesorów efektów, mikserów lub zewnętrznych przetworników. Wszystkie kanały ADAT są dostępne jednocześnie razem z kanałami analogowymi, dzięki czemu - wykorzystując dodatkowy konwerter [ADI-8 QS] lub przedwzmacniacz [OctaMic II] - zyskujemy dostęp do 16 analogowych kanałów wejściowych i wyjściowych. Koaksjalne złącze S/PDIF, które jest w pełni kompatybilne również z formatem AES/EBU [podobnie, jak w innych urządzeniach RME] może pracować z częstotliwościami próbkowania do 192 kHz.

Funkcjonalność

Dzięki wewnętrznej pamięci Flash wszystkie ustawienia, w tym ustawienia miksera TotalMix są wczytywane w momencie uruchamiania interfejsu. Fireface 400 może zatem być konfigurowany i używany jako samodzielne urządzenie nie podłączone do komputera. W tym wypadku może m.in. pracować jako: submikser, przetwornik A/D i D/A, mikser słuchawkowy, konwerter formatów, przedwzmacniacz instrumentalny lub mikrofonowy, mikser monitorowy i wiele innych.

Interfejs Fireface 400 został wyposażony w unikalną technologię SteadyClock przeznaczoną do sprawowania kontroli nad zegarem i synchronizacją. Dzięki niej urządzenie może służyć jako źródło referencyjnego sygnału zegarowego dla całego studia. Technologia SteadyClock odświeża sygnały zegarowe, usuwa jitter oraz dba o optymalną jakość konwersji gwarantując wyśmienitą jakość dźwięku całkowicie niezależną od jakości zegara referencyjnego. SteadyClock pozwala ponadto na swobodną kontrolę częstotliwości próbkowania. W ustawieniach zawarto możliwość bezpośredniego wyboru najczęściej wykorzystywanych częstotliwości próbkowania w świecie audio i wideo. Dodatkowo, z pomocą dwóch suwaków można płynnie zmieniać częstotliwość próbkowania w czasie rzeczywistym.

TotalMix - mikser oparty o wyspecjalizowany procesor DSP. Pozwala na w pełni niezależne komutowanie i miksowanie sygnałów pochodzących z wszystkich 18 kanałów wejściowych i wyjściowych do wszystkich 18 wyjść fizycznych. Za pomocą TotalMix [w przypadku FireFace UC] można stworzyć do 9 całkowicie niezależnych sub-miksów stereo, które dają bezkonkurencyjne możliwości monitoringu. Unikalne cechy TotalMix to: możliwość kopiowania i wklejania ustawień, grupowanie i przeprowadzanie operacji na suwakach podgrup na grupach. Do dowolnego krosowania sygnałów posłuży nam okno Matrix. Parametry miksera można kontrolować z pomocą komunikatów MIDI wykorzystując do tego celu zewnętrzny kontroler sprzętowy. Wszelkie operacje dotyczące obliczania poziomów sygnału [RMS oraz PEAK] są przeprowadzane z wyłączeniem procesora komputera.

Cechy

- 8 wejść/wyjść analogowych
- złącza cyfrowe: ADAT/Toslink, SPDIF, WordClock
- 2x MIDI IN/OUT [32 kanały]
- USB do komunikacji z komputerem
- 2 przedwzmacniacze mikrofonowe z zasilaniem Phantom 48V
- Bardzo szybkie, stabilne sterowniki 32 oraz 64-bitowe dedykowane PC oraz MacOS: ASIO2, WDM, CoreAudio, Core MIDI
- rekordowo niska latencja
- DigiCheck do analizy materiału audio
- TotalMix zaawansowany mikser pozwalający na dowolne krosowanie sygnału między wejściami a wyjściami

Wejścia analogowe

- 8 wejść analogowych: 6 x 1/4" TRS [4 liniowe, 2 x liniowo-instrumentalne], 2 x XLR/TRS Combo [2 mikrofonowo-liniowe]; wszystkie symetryczne

Wyjścia analogowe

- 8 wyjść analogowych: 6 x 1/4" TRS, symetryczne, ścieżka sygnałowa ze sprzężeniem stałoprądowym; 1 x 1/4" TRS niesymetryczne

Wejścia cyfrowe

- 1 x optyczne ADAT lub S/PDIF, koaksjalne S/PDIF [zgodne z AES/EBU]
Wyjścia cyfrowe:
- 1 x optyczne ADAT lub S/PDIF, koaksjalne S/PDIF [zgodne z AES/EBU]

MIDI

- 2 x MIDI IN/OUT na dodatkowym kablu [4 gniazda DIN, 5-pin]; 32 szybkie kanały MIDI z małym jitterem

- Dynamika przetwarzania A/D: 110 dB RMS nieważona, 113 dBA
- THD dla przetwarzania A/D: < -110 dB [< 0,00032%]
- THD+N dla przetwarzania A/D: < -104 dB [< 0,00063%]
- Przesłuch dla przetwarzania A/D: > 110 dB

- Dynamika przetwarzania D/A: 110 dB RMS nieważona, 112 dBA [niewyciszony]
- THD dla przetwarzania D/A: < -100 dB [< 0,001%]
- THD+N dla przetwarzania D/A: < -97 dB [< 0,0014%]
- Przesłuch dla przetwarzania D/A: > 100 dB

- Poziom wejściowy/wyjściowy dla 0 dBFS przy ustawieniu Hi Gain: +19 dBu
- Poziom wejściowy/wyjściowy dla 0 dBFS przy ustawieniu +4 dBu: +13 dBu
- Poziom wejściowy/wyjściowy dla 0 dBFS przy ustawieniu -10 dBV: +2 dBV
- Wewnętrzne częstotliwości próbkowania: 32, 44.1, 48, 64, 88.2, 96, 128, 176.4, 192 kHz
- Zakres zewnętrznych częstotliwości próbkowania: 28 kHz - 200 kHz

- Pasmo przenoszenia A/D - D/A, -0,5 dB: 5 Hz - 21 kHz     [44.1 kHz]
- Pasmo przenoszenia A/D - D/A, -0,5 dB: < 5 Hz - 43.3 kHz [96 kHz]
- Pasmo przenoszenia A/D - D/A, -1 dB: < 5 Hz - 70 kHz     [192 kHz]

Sterowniki

- Windows XP, Vista, 7, 8 (32/64 Bit)
- Mac OS X 10.5 lub nowszy
Pozostałe produkty z kategorii
Universal Audio Apollo Twin USB  - 4 lata gwarancji GRATIS

Universal Audio Apollo Twin USB - 4 lata gwarancji GRATIS

3 440,00 zł brutto2 796,75 zł netto
dodaj do schowka
IK Multimedia iRig HD-A - 4 lata gwarancji GRATIS

IK Multimedia iRig HD-A - 4 lata gwarancji GRATIS

296,00 zł brutto240,65 zł netto
dodaj do schowka
MOTU 16A AVB - 3 lata gwarancji GRATIS

MOTU 16A AVB - 3 lata gwarancji GRATIS

Zapytaj o cenę
dodaj do schowka